XARXES SOCIALS OFICIALS UE CASTELLDEFELS

iconfacebook  iconinstagram icon X  iconyoutube  icontiktok 

LES DADES DE LA JORNADA 5 UE CASTELLDEFELS 23-24

Dimarts, 10 Octubre 2023 12:54
La UE Castelldefels va encaixar diumenge a Mollerussa la seva segona derrota de la temporada, segona consecutiva a domicili

La primera visita groga a Mollerussa en partit de lliga de Tercera Divisió acaba en derrota, encetant-se així amb mal peu l'històric a la categoria contra l'equip lleidatà. Comptant totes les categories (Primera Regional i Tercera), el balanç UEC contra el quadre blanc-i-blau a domicili és de 4 derrotes i un sol triomf en 5 encontres.

Feia gairebé 13 anys que el Castelldefels no perdia un partit oficial a la província de Lleida. Per trobar la darrera derrota a les Terres de Ponent cal remuntar-se al 19 de desembre del 2010, quan l'equip aleshores dirigit per Antonio Escudero va perdre al camp del Balaguer (1-0), en partit de Tercera. Des d'aleshores encadenàvem 5 partits oficials sense derrotes a terres lleidatanes (1 victòria i 4 empats), entre Tercera Divisió, Primera Catalana i Copa Catalunya contra Balaguer (3 partits) i Lleida Esportiu B i Mollerussa (1 partit)

L'últim partit a domicili en què la UE Castelldefels va encaixar 4 gols va ser el Granollers-Castelldefels (4-3)  disputat el 21 de novembre del 2021 i corresponent a la jornada 12 de la #3RFEF 21-22. Feia doncs gairebé 2 anys que no encaixàvem més de 3 gols en un partit de lliga a domicili.

En positiu cal dir que el Castelldefels va trobar porta a domicili per primer cop en el que portem de temporada. Hem trigat 231' minuts en marcar el primer gol fora de casa de la 23-24, 'sequera' que s'allargava a 246' si hi afegim els darrers 15' de la 22-23. L'últim gol UEC abans del de Cano a Mollerussa l'havia marcat Kevin Díaz en el Montañesa-Castelldefels de la temporada passada (0-1)

356 han estat els minuts que ha trigat el Castelldefels en tornar a trobar porta després del gol de Favio Osrio contra el San Cristóbal a la jornada 1. Els darrers 35' del partit contra el San Cristóbal, tres partits sencers (vs Badalona, Vilassar i L'Hospitalet) i els 51' inicials contra el Mollerussa.

El Castelldefels no marcava dos gols a domicili en partit de lliga des del 6 d'abril, quan va guanyar a Peralada (1-2), amb 'doblet' de Javi Eslava. 

Noms propis. Comencem parlant de FAVIO OSORIO, qui es converteix en el primer jugador groc que marca més d'un gol en la 23-24, i en el primer que troba xarxa a casa i a domicili

L'altre protagonista és CARLOS CANO. I és que per segona temporada consecutiva, el punta barceloní és l'autor del primer gol castelldefelenc a domicili en lliga. Recordem que la temporada passada el va aconseguir al camp del CF Badalona. Els primers golejadors grocs a domicili en les darreres 5 campanyes són: Carls Cano (23-24 I 22-23), Carles Gallardo (21-22), Marimon (20-21) i David Silva 'Peke' (19-20)

Acabem parlant de xifres globals a Tercera. La UE Castelldefels va disputar-hi diumenge el seu partit 692. Després del 4-2 acumulem un balanç de 234 triomfs, 178 empats i 280 derrotes, amb 797 gols a favor i 899 en contra. Seguim amb 880 punts

Llegir 311 vegades

Logos Aniversario

01 uecastelldelfes 500

05 impulsoB 500