XARXES SOCIALS OFICIALS UE CASTELLDEFELS

iconfacebook  iconinstagram icon X  iconyoutube  icontiktok 

Prèvia Jornada 21. UE CASTELLDEFELS - TERRASSA FC 1906

Divendres, 19 Febrer 2016 16:14
 

La UE Castelldefels disputarà demà el seu segon partit de la segona volta als Canyars rebent la visita del Terrassa FC 1906, el filial de l'esquadra roja de Tercera Divisió. Els grocs volen treure's l'espina del mal partit realitzat el dissabte passat a Reus vers un rival que igualment necessita un bon resultat, ja que fa força jornades que no suma de 3 en 3. A partir de les 12h, als Canyars, UE CASTELLDEFELS - TERRASSA 1906 (des de les 10:45h pel compte Twitter oficial @uecastelldefels)

 

PREU ENTRADES I SORTEIG

  • Entrada General: 8€
  • Jubilats no socis: 5€

 

EL RIVAL: TERRASSA FC 1906

Partit inèdit el que es viurà demà als Canyars. El Terrassa 1906, esquadra 'nova de trinca' amb aquesta nomenclatura, i que enguany s'estrena com a filial del Terrassa FC, mai ha visitat evidentment el nostre estadi. Els rojos arriben a la jornada 21 en la 13a posició amb 26 punts, fruit de 6 victòries, 8 empats i 6 derrotes, amb 19 gols a favor i 22 en contra.

Xifres en mà el Terrassa 1906 destaca per ser el 'Rei de l'empat' del grup juntament amb el Santboià (8 repartiment de punts) i el 4t equip menys golejat (només Balaguer, Santboià i Vila-Seca han recollit menys cops la pilota des de dins de la pròpia xarxa). Ha encaixat les mateixes dianes que Vilanova i Igualada. Per contra parlem del 3er equip que menys dianes marca, només 'superat' per El Catllar i Torredembarra, raó per la qual podem dir que és un equip difícil de guanyar, que marca pocs gols però que els rendabilitza la mar de bé gràcies una interessant fiabilitat defensiva.

Tanmateix el filial roig afronta el matx inmers una ratxa no massa positiva de resultats ja que no guanya un partit des del 14 de novembre (jornada 11), encadenant així 9 partits consecutius sense triomfs (5 empats i 4 derrotes), quelcom que ha propiciat que hagi anat descendint llocs en una classificació que va arribar a liderar en els compassos inicials del curs (fins a la jornada 10 només havia perdut 2 partits, guanyant-ne 6). Pel que fa als protagonistes, val a dir que des del mes de setembre, data de primer enfrontament entre aquests dos equips, hi ha hagut alguns canvis en la fesomia de la plantilla egarenca, tot i que segurament el més destacat el trobem a la banqueta. La destitució de David Pirri com a 'míster' del Terrassa FC va propiciar que el tècnic del Terrassa 1906, José Luis Duque, assumís la banqueta el conjunt de Tercera, sent reemplaçat al 1906 per Toni Rodríguez, recordem-ho, tècnic el curs passat del Sabadell B. 

Homes com Jordi Rius, Cadmo, Egaña, Omar, Iván, Serra, Néstor, Lolo, Lucas, Álex González, Corbi o l'ex groc Claudi continuen tenint un important pes específic en els plans terrassencs. Cadmo amb 4 gols (1 a la primera volta contra el Castelldefels a l'Olímpic) i Claudi amb 3 -també va marcar a la primera volta-, són els principals estilets. Recordem que a la primera volta el resultat va ser de 2-1 a favor del Terrassa 1906. El gol groc va ser obra de Jairo. 

 

PRECEDENTS ALS CANYARS

UE Castelldefels I Terrassa 1906 mai s'han enfrontat en partit oficial als Canyars. El quadre groc, però, sí que s'ha vist les cares en un bon grapat d'ocasions al primer equip del Terrassa FC, un parell d'elles, per cert, amb Miki Carrillo a la banqueta egarenca. Castelldefels i Terrassa s'han enfrontat 5 cops als Canyars (Tercera Divisió, entre 2010 i 2015) amb un balanç d'1 victòria, 1 empat i 3 derrotes (en els 3 darrers enfrontaments els 3 punts van volar cap a la 'cocapital' del Vallès Occidental).

 

PREVIA UE CASTELLDEFELS i CONVOCATÒRIA

Miki Carrillo ha convocat Planagumà, Marc Ramírez, Juanito, Marc Martínez, Javi Calvo, Alegre, Rubén Martínez, Mario, Joan Roig, Varese, Patrick, Dani Romero, Raúl Cortezón, Masuet, Uri Fernández, Iván Peralta i Nacho Jorcano. Són baixa per lesió Jairo, Miki Gustà, Jorge Sánchez i Cervantes. 

El tècnic groc ens comentava que "el Terrassa 1906 serà un rival difícil. És un equip que també necessita els punts i que malgrat no guanyar des de fa temps és molt difícil de superar. És dels equips menys golejats de la lliga i no és perquè sí. Parlem d'un bloc molt fort físicament i contra el que haurem de donar molt més del que vam donar la setmana passada si volem guanyar". 

 

SEGUIMENT MEDIÀTIC EN DIRECTE

  • COMPTE TWITTER OFICIAL UE CASTELLDEFELS: @uecastelldefels (des de les 10:45h)
  • RÀDIO CASTELLDEFELS: 'Matinal Esportiva' (98.0 FM o www.radiocasteldefels.org). Des de les 11:30h

 

ÀRBITRE

Daniel LÓPEZ JIMÉNEZ. Delegació de Tarragona. 

Llegir 3370 vegades Darrera modificació el Dissabte, 20 Febrer 2016 06:31

Logos Aniversario

01 uecastelldelfes 500

05 impulsoB 500