XARXES SOCIALS OFICIALS UE CASTELLDEFELS

iconfacebook  iconinstagram icon X  iconyoutube  icontiktok 

Tercera #RFEF 21-22. Jornada 22. CE MANRESA - UE CASTELLDEFELS: 0-2. Triomf de prestigi al Congost

Dilluns, 07 Febrer 2022 11:58
 

La UE Castelldefels va obtenir ahir al migdia la seva 9a victòria de la temporada, en aquest cas prou prestigiosa ja que va tenir lloc al Congost, casa del CE Manresa, segon classiicat i esquadra que només havia perdut un partit en tota la competició. Dues dianes al segon temps van segellar el tercer triomf seguit d'un Castelldefels en estat de gràcia

Imatges: Gus Carrasco (Xiulet Final)

 

Primer temps sense gols però amb clares ocasions. Brillen els porters

La 9a visita groga al Congost manresà en partit de Tercera Divisió es va saldar amb el segon triomf castelldefelenc -segon consecutiu- resultat que ratifica el canvi iniciat en la tendència històrica de les presències grogues a la capital del Bages, tradicionalment 'abonades' a les derrotes. Miki Carrillo va presentar un únic canvi a l'onze inicial respecte al que va formar d'entrada contra el Figueres, caient-ne Ferreira en detriment de Guillem Hernández.

El Manresa de Ferran Costa, que afrontava el partit després d'una volta sencera sense perdre (16 partits), va encetar el matx duent la iniciativa als primers 10' davant un Castelldefels ordenat i que era conscient que el partit calia treballar-lo 'a foc lent', a còpia de sacirifici sense pilota i velocitat i verticalitat un cop la recuperéssim. Aitor Serrano (8') va protagonitzar la primera aparició ofensiva ressenyable -xut llunyà centrat, atrapat per Puido-, just abans que els locals féssin treballar per primer cop Romero (9') en una llarga acció closa amb xut des de la mitja lluna d'Uri Pérez que el porter groc va enviar a córner amb un sobri 'palmeig'.

 DSC8729 copia 1600x965

Superada aquella fase de lògic i preceptiu feia la sensació que els nostres se sentien força còmodes amb el guió plantejat, ja que el control local no acabava de plasmar-se en fets tangibles als darrers 30 metres de camp i les sortides al contraatac 'dibuixades' cada cop eren més incisives i profundes, destacant la feina d'un Javi Eslava que va signar un partit sensacional i que ja al primer temps va portar de corcoll la defensa local. De la mà de l'ex del Vilassar els grocs van ser capaços de forçar un bon grapat d'accions a pilota aturada, servides en molts casos per ell mateix, i que pràcticament des de la primera van generar molt de perill de cara a la porteria rival, ja que ahir la UEC es va mostrar especialment poderosa en el joc aeri a totes dues àrees. Cervós (12') -falta servida amb l'esquerra, molt tancada i de rosca, que la reraguarda local va treure amb problemes-, i Fran Orellana (16'), qui no va poder rematar de cap, per centímetres, un nou llençament d'Eslava, van avisar en el preludi de l'ocasió més clara fins aleshores. Al 18', i repetint els protagonistes anteriors,  una pilota molt ben posada a l'àrea per Eslava, des dels tres quarts, va comptar amb un gran control de Fran Orellana, qui a sobrebot va engaltar un potent xut amb l'esquerra que Pulido va enviar a cóner amb una notable mà.

Als volts de la mitja hora l'equilibri era màxim, arribant però al 29' el primer gran ensurt real de cara a la porteria groga. 3' després d'un xut créuat de Noah, part dreta de l'àrea, atrapat sense problemes per Romero (26'), una clara errada UEC a l'hora de treure la pilota des del darrera va facilitar la pressió local fins a propiciar una recuperació pràcticament a la frontal de l'àrea. Biel Rodríguez Pérez es va plantar sol davant Romero en ú contra ú, però un cop més el porter castelldefelenc es va fer enorme i va evitar l'1-0. Aquella ocasió va sacsejar una mica el joc fins al descans, gaudint ambdós equips de clares opcions per alterar l'electrònic. Al 32', en un córner servit per Eslava, Sergi Moreno va enviar el seu cop de cap fregant el pal quan cantàvem el gol, però és que al 37' es va repetir la història del 29' i una nova errada visitant 'no forçada' a prop de l'àrea va fer bona la pressió bagenca sent llavors Noah qui es va quedar 'mà a mà amb Romero, tornant a sortir vencedor l'Álex. Impressionant prestació la del nostre porter. Fins al descans la UEC va seguir creant perill a pilota aturada -ho vam rematar pràcticament tot-, provant-ho Fran Fuentes (43') en posició esperançadora però amb xut final 'mossegat' que va anar a parar a les mans de Pulido. En temps d'interludi, increïble 0-0. 

 

Fran Fuentes obre la llauna a la sortida d'un córner i Eslava sentencia al tram final. Triomf de prestigi

Superada la pausa el joc va començar, ja des del primer minut, amb un Castelldefels més actiu, intens i vertical en les seves accions que no pas el Manresa, situació que va permetre els nostres l'execució de transicions cada cop més perilloses, donat que les recuperacions tenien lloc en zones del terreny de joc molt més avançades. El quartet ofensiu de l'equip -Aitor Serrano-Eslava-Fran Orellana i Sergi Moreno- va arrencar la represa amb molta participació, fet que suposava prou bona notícia pels nostres interessos. Així Sergi Moreno (48') -acció individual closa amb xut final atrapat per Pulido- i Fran Orellana (56'), fulgurant transició conduïda des de part esquerra que la defensa blanc-i-vermella va enviar a córner amb problemes, evidenciaven que el Castelldefels no era massa lluny del gol. I just en el servei de cantonada derivat de l'acció d'en va arribar el 0-1.

Eslava va dur a terme el llençament, part esquerra, i entre el garbuix de jugadors va aparèixer Fran Fuentes, qui amb un precís cop de testa, col.locat arran de pal, va convertir en estèril l'estirada de Pulido. Després de rondar-lo tot el partit en les accions d'estratègia el nostre equip va acabar trobant premi. Esperonat per una situació poc habitual enguany -anar per sota al marcador a casa-, el Manresa va intentar reaccionar en els minuts immediatament posteriors al gol, a còpia d'un futbol més punyent, però el Castelldefels es va mostrar molt ferm i concentrat, no va cometre errades i pràcticament no va concedir ni xuts a porta. Només Marc Martínez (66') ho va intentar amb un colpeig amb l'esquerra des de la frontal, molt desviat. 

 DSC8982 copia 1437x1200

Amb el pas dels minuts el possible convenciment manresà va pedre gas, dinàmica ideal per a buscar la sentència a la contra, sobretot tenint en compte els majors riscos presos en clau local. Dit i fet. Després d'uns quants intents no reexits, al 77' una transició teixida entre Sergi Moreno i Aitor Serrano va col.locar la pilota a l'àrea, deixant l'acció defensiva un refús curt que Eslava, previ control i guanyant-se l'espai, va enviar al fons de la xarxa amb una 'fuetada' seca, impossible per a Pulido. Segon gol 21-22 del cornellanenc, qui coronova així el seu magnífic encontre.El 0-2 ens va conduir a una recta final força més tranquil.la del que hom podia preveure, ja que els locals van seguir intentant-ho, però amb poc 'puntx' i comptant sempre amb l'adequada resposta UEC, arribant-se al final sense més alteracions a l'electrònic. 

En resum, partidàs i triomf de prestigi del Castelldefels, que ahir va tornar a mostrar una gran versió tot superant un equip que només havia perdut un partit (i contra l'Olot) i encadenant 3 victòries consecutives. Espectacular, nois!. Que el ritme no s'aturi!. El proper diumenge, nou rival de la màxima exigència: el Girona B. #SomHiGrocs

 

FITXA TÈCNICA

Estadi ZEM del Congost, 400 espectadors

CE MANRESA: Óscar Pulido; Salva, Pelegrín (Íker Urgelés, 79'), Moha, Uri Pérez (Marc Martínez, 54'), Putxi, Pau Darbra (Cuello, 69'), Nil Garrido, Biel Rodríguez Pérez, Noah i Javi López

UE CASTELLDEFELS: Romero; Fabregat (Juanito, 70'), Fran Fuentes, Gallardo, Joan Cervós, Guillem Hernández, Manu González (Joel Coch, 70'), Eslava, Fran Orellana (Kike Ramírez, 60'), Aitor Serrano (Ferreira, 86') i Sergi Moreno (Kevin Díaz, 86')

Àrbitre: SERRADELARCA SERRA; TG: Aitor Serrano, Fabregat, Manu González, Sergi Moreno, Joan Cervós

Gols: 0-1: FRAN FUENTES (57'); 0-2: ESLAVA (77')

Llegir 567 vegades Darrera modificació el Dilluns, 07 Febrer 2022 13:47

Logos Aniversario

01 uecastelldelfes 500

05 impulsoB 500