XARXES SOCIALS OFICIALS UE CASTELLDEFELS

iconfacebook  iconinstagram icon X  iconyoutube  icontiktok 

Primera ronda Copa Catalunya Absoluta 16-17. UE CASTELLDEFELS - CF BADALONA: 0-2. El Badalona resol en 4 minuts davant un bon Castelldefels

Diumenge, 31 Juliol 2016 20:28
 

Aquest vespre ha tingut lloc l'estrena oficial de la temporada 16-17 al Municipal d'Els Canyars. En aquest cas en matx corresponent a la primera ronda de la Copa Catalunya Absoluta 16-17. Els grocs encetaven el seu camí estiuenc de preparació enfrontant-se a un potent rival, el CF Badalona, un dels 'clàssics contemporanis' del grup 3 de la Segona B. I val a dir que la UEC ha ofert bones sensacions, especialment en uns 45' inicials en què ha tractat 'de tu a tu' el quadre escapulat. A la represa el quadre visitant ha acabat imposant la lògica categòrica i el seu major rodatge físic i amb dos gols en 4' ha sentenciat l'eliminatòria. Dos potents colpejos de fora de l'àrea d'Erik Latorre (68') i Musa (72') han decidit. Imatges: Andrés Burgos. 

 

Notable primera meitat d'un Castelldefels seriós i perillós. Ocasions a totes dues porteries però el marcador no es mou

1 mes i 26 dies després del darrer partit oficial de la 15-16 en clau UE Castelldefels, el Campionat de Catalunya Amateur disputat a Rubí, el conjunt groc tornava a l'activitat oficial dirimint la primera ronda de la Copa Catalunya Absoluta. L'atzar ha volgut que el rival de torn hagi estat el CF Badalona, equip de Segona B que afronta la temporada que és a punt d'arrencar amb il.lusions renovades degut a l'inminent i esperada estrena d'estadi que té pel davant. I la realitat és que la premiere castelldefelenca i la visita dels del Barcelonès ha aixecat expectació, ja que Els Canyars ha presentat una molt bona entrada. 

En el seu primer onze Miki Carrillo ha confiat en 6 dels supervivents de la 15-16 -Juanito, Marc Martínez, Javi Calvo, Alegre, és a dir tota la defensa, més Miki Gustà i Jairo als extrems-, i 5 dels 7 fitxatges efectuats -Dani Lledó sota pals, Ion Vázquez i Óscar García a la medul.lar, i Contreras i Adri Alonso en punta-. Una de les anècdotes del partit rau en què Dani Lledó en principi havia de ser suplent, però Manu Martín ha patit un problema en una de les seves mans durant l'escalfament i no ha pogut gaudir de la titularitat. Ell i Isaac Maldonado -que no ha entrat a la convocatòria per problemes musculars- són les úniques novetats que no han debutat.

AB 160731 5293

La primera meitat realitzada pel Castelldefels ha estat de notable alt, sobretot si tenim en compte que el conjunt de Miki Carrllo l'ha encarat amb només 5 entrenaments a les cames. De fet, els grocs han sortit fortíssims, i en dues arrencades elèctriques han rondat el gol de bones a primeres, en una rematada de cap de Marc Martínez (3') a la sortida d'un córner, i en un colpeig ras i sec de Miki Gustà gairebé acte seguit (4'), accions totes dues que han comptat amb sengles grans intervencions del gran i veteraníssim porter visitant José Miguel Morales. En el cas del cop de testa d'en Marc l'ha pilota també ha tocat el travesser. El guió del duel ha quedat clar pràcticament des de l'inici. El Castelldefels, ben arrenglerat i activíssim en la pressió, cedia el domini del joc al Badalona per a sorprendre a còpia de ràpides transicions. I val a dir que durant els primers 20-25 minuts els de Manolo González no acabaven de trobar-se del tot còmodes. Enric Pi (10') ha dibuixat la primera resposta escapulada amb un cop de cap al segon pal després d'un servei de falta lateral, atrapant en dos temps Dani Lledó, però aquest ensurt no ha arronsat el Castelldefels, que s'ha mantingut molt ferm durant els 15-20' posteriors, destacant  el gran treball general de pressió, tant dels pivots com dels puntes, i la profunditat de les bandes, especialment d'en Miki Gustà. Abans de la mitja hora, i amb l'equilibri per 'bandera' només Musa pel Badalona (17'), després d'una llarga i embolicada jugada en àrea amfitriona, i Jairo (27'), enviant el seu xut als núvols després d'un primer rebot en una incursió de Contreras per banda esquerra, han pogut alterar l'electrònic.

Superat el primer terç el Badalona ha donat un pas endavant, tot i que en cap cas els nostres li perdien la cara al duel, i de la mà de la seva ala esquerra -Enric Pi i Musa- ha començat a sovintejar les rodalies locals cada cop amb més freqüència. Enric Pi (33') -xut a l'exterior de la xarxa- ha avisat, i Víctor García (41'), amb una rematada per baix des de la corona de l'àrea, ha gaudit de la millor ocasió visitant del primer temps -juntament amb la de Musa al 17'-, topant amb un gran Dani Lledó, qui amb reflexes i els peus ha evitat el 0-1. Sense gols però amb un partit vistós, amb alternatives i ocasions s'ha arribat al descans.

 

 

El Badalona surt fort, el Castelldefels reacciona però els visitants sentencien amb dos gols en 4 minuts

Després de la pausa el Badalona ha arrencat amb força, accentuant la tendència del tram final anterior, i de fet als primers 5-6' de la represa ha generat dues ocasions força clares en les botes de Musa (47'), llençament de falta que s'ha perdut per poc, i Víctor García (51'), qui en una acció semblant a la del primer temps s'ha tornat a trobar amb una pilota solta als voltants de l'àrea gran, topant aquest cop el seu colpeig amb les cames de Marc Martínez. Semblava una evidència que el pas dels minuts jugaria a favor d'un Badalona força més rodat i que només sortir de vestidors havia efectuat les seves dues primeres permutes, amb l'aparició d'Iván Agudo i Moha, però el Castelldefels ha tret l'orgull, i entre el 55' i el 65' ha tornat a equilibrar les coses, amb molta participació de Contreras entre línies i d'Adri Alonso generant perill en punta. Això ha provocat que els nostres disposessin de dues bones opcions en les botes de Jairo (56') -xut llunyà amb la dreta que ha atrapat en dos temps Morales- i del mateix Adri Alonso (63'), en una espectacular acció individual, ruleta inclosa, que ha estat a punt d'aixecar més encara els espectadors dels seus seients.

Superada l'hora el Castelldefels ha començat a 'refrescar' l'equip' i quan més equilibrat semblava el partit al segon temps, després de la notable sortida visitant, han arribat els gols. El primer protagonista, inesperat. I és que el jove Erik Latorre, que no portava ni un minut sobre la gespa, en la seva primera intervenció ha controlat una pilota als tres quarts ofensius, part esquerra, i amb un colpeig impressionant ha allotjat la pilota a l'escaire esquerre de la porteria de Dani Lledó. Golàs (68').

AB 160731 5501

El gol com és lògic ha fet molt de mal en el Castelldefels, que també ha acusat la diferència física existent entre dos equips amb diferent nivell de rodatge, i quatre minuts més tard ha arribat el 0-2, obra de Musa, qui després de tot el partit rondant el gol l'ha trobat en un llençament de falta perpendicular a l'àrea (72'). El 0-2 posava molt coll amunt l'eliminatòria per a la UEC, tot i que Marc Martínez (78') ha estat a punt de fer revifar les opcions grogues amb una rematada de cap al segon pal, falta lateral, que ha trobat l'espectacular resposta de Morales, que ha tret una mà de molts i molts quirats. Aquesta opció ha estat el 'cant del cigne' d'un Castelldefels que ha donat pas als joves Sergi Cabré, Nacho i Peñas a la recta final, i que ha competit amb dignitat vers un Badalona que sobretot de la mà d'un perillosíssim Iván Agudo ha pogut ampliar diferències, però Dani Lledó (88') ha evitat el 0-3 als seus peus, resultat que segurament hagués estat massa 'càstig'.

En definitiva, derrota d'un Castelldefels que queda eliminat de la Copa Catalunya 16-17 a les primeres de canvi però que ha ofert una bona i esperançadora imatge, insistim, tenint en compte el potencial del rival, que no és precisament poca cosa, sobretot en la parcela ofensiva, i que tot just aquesta que acaba ha estat la primera setmana de pretemporada. Encara queda molt, però això pinta bé. SOM-HI UE CASTELLDEFELS!

 

FITXA TÈCNICA

Els Canyars, 500 espectadors

UE CASTELLDEFELS: Dani Lledó; Juanito, Javi Calvo, Marc Martínez, Alegre, Ion Vázquez (Peñas, 82'), Óscar García (Sergi Cabré, 73'), Miki Gustà (Nacho, 73'), Jairo (Cervantes, 60'), Contreras (Patrick, 60') i Adri Alonso 

CF BADALONA: Morales; Iván Guzmán, Fran Grima, Aleix Coch, Enric Pi (Moha, 46'), Maestre, Toni Lao, Víctor García (Rubén Canelada, 67'), Musa (Bermúdez, 76'), Serramitja (Erik Latorre, 67') i Nils (Iván Agudo, 46')
 
Àrbitre: ROMERO FREIXAS; TG: Jairo, Ion Vázquez, Marc Martínez, Javi Calvo, Alegre. Incidències: ha visitat Els Canyars la Delegada de la FCF al Baix Llobregat, Paquita Linares. 
 
Gols: 0-1: ERIK LATORRE (68'); 0-2: MUSA (72')
 
 
MINUT 91
 
AB 160731 5377
 
MIKI CARRILLO: Entrenador UE Castelldefels. "Content amb el partit que hem fet contra un rival de superior categoria. A la primera part hem competit molt bé, i a la segona com era lògic ells han dominat de manera més clara i en quatre minuts ens han marcat els dos gols que han estat la sentència. No obstant, no tinc res a retreure perquè l'equip ha ratllat a un nivell força alt per les alçades de pretemporada en què estem. A dalt tenim molts recursos aquesta temporada. Gent ràpida, intensa, amb capacitat de desequilibri, i amb gana i ambició de cara a porta, i com ja s'ha vist avui penso que tindrem capacitat per fer mal. Insisteixo, però, que això no ha fet més que començar i hem de seguir treballant per a posar-nos al millor to físic i tàctic. Hem generat ocasions clares, però hem topat contra un autèntic porteràs com és Morales. El més positiu, evidentment, és que les hem creat i sobretot que tenim 'pólvora' per fer les coses bé. Després del descans ells han dominat més clarament, tot i que el 0-1 ha arribat quan intentàvem equilibrar les coses, en dos molt bons colpejos. Teníem baixes importants i això ens ha condicionat una mica en el tema dels canvis, però hem donat la cara. Respecte al porter Manu Martín, durant la setmana va rebre un cop i avui, durant l'escalfament, ha decidit no jugar. El Dani com hem vist ha ratllat a bon nivell. Els Històrics és un dels tornejos més importants que hi va. Sempre és bó jugar-lo. És una interessant preparació de cara a la lliga, a nivell de moviments i 'afinament' tàctic. Més enllà dels resultats que obtinguem, el més important és que anem acumulant treball a les cames"
 
AB 160731 5393
MANOLO GONZÁLEZ: Entrenador CF Badalona. "Satisfet amb la victòria després d'un partit difícil del que marxem amb bones sensacions, especialment a l'hora d'encarar la porteria rival, i amb més feina per fer en l'aspecte defensiu, que ja sabem que és el que hem d'intentar reforçar aquestes setmanes amb incorporacions de jugadors en diverses posicions. L'equip té gol, fa ocasions i sí que és veritat que tot i que ells a la primera part han estat molt bé esperant-nos i sortint a la contra i també a pilota aturada, si més no hem mantingut porteria a zero. A la segona ells han baixat una mica, cosa que era normal, i amb més espais hem generat futbol i ocasions com per guanyar i ho hem fet. No tenim massa gent al darrera i en el tram inicial d'encontre hem patit, sobretot perquè el Castelldefels és un equip molt ben treballat, que apreta i sap el que vol, i ens ha costat. Sabíem que podia passar, raó per la qual érem conscients que havíem de treballar el partit amb calma, dominant-lo de manera més clara al segon temps. Enguany volem un equip més versàtil i amb un bon ventall d'opcions ofensives. La temporada passada vam anar justos en aquest aspecte, especialment a nivell de recanvis, i enguany hem apostat per un altre perfil de plantilla, amb més polivalència i gent més ràpida i més forta. Queda seguir adaptant l'equip, però anem per bon camí. Aquesta evidentment no serà una temporada més al Badalona. Portem molts anys reclamant un estadi digne per poder jugar i competir, on per exemple el públic no es mulli i ja va sent hora que la gent del Badalona gaudeixi del que es mereix. El Castelldefels serà un equip difícil de guanyar, especialment quan es posi pel davant el marcador. M'ha agradat força i estic segur que competirà molt i bé de la mà d'un dels millors entrenadors de Tercera i que sap perfectament el que ha de fer". 

 

 

 

Llegir 3644 vegades Darrera modificació el Dilluns, 01 Agost 2016 09:18

Logos Aniversario

01 uecastelldelfes 500

05 impulsoB 500