XARXES SOCIALS OFICIALS UE CASTELLDEFELS

iconfacebook  iconinstagram icon X  iconyoutube  icontiktok 

LES DADES DE LA JORNADA FUTBOL BASE (13-14 FEBRER 2016)

Divendres, 19 Febrer 2016 15:17
 

Excepte el CASTELLDEFELS B (jornada 20) i l'ALEVÍ A (jornada 18), la resta dels equips de Futbol Base UE Castelldefels van disputar el cap de setmana del 13-14 de febrer la jornada 16 dels seus respectius campionats FCF, darrera de la primera volta.

El balanç groc va ser de 19 victòries, 8 empats i 14 derrotes, amb 122 gols a favor i 122 en contra.

Desglossat en Futbol 11 i Futbol 7, el balanç pel que fa al futbol gran (Futbol 11) va ser de 7 victòries, 4 empats i 4 derrotes, mentre que en futbol 7 els registres van ser de 12 victòries, 4 empats i 10 derrotes.

YASSINE El Khassal (Cadet D), ÁLEX DESLEX (Aleví C), SEBAS Sosa (Pre Benjamí C) i NICO Rodríguez (Promeses B) van ser els màxims golejadors de la jornada gràcies als 4 gols que van aconseguir contra Terlenka, Sitges, Sant Andreu de la Barca i Viladecans respectivament

Pel que fa al Futbol 11 van destacar igualment, en partit oficial, els doblets de SERGI CABRÉ (Juvenil A), GUILLE Asenjo (Juvenil B) i Álex DE PEDRO (Cadet D). En Futbol 7 van signar 'hat-tricks', 3 gols, MARIO Bragulat, NICO CAPELLINO i MARC HENAREJOS (Aleví F), EDGAR Alba i HÉCTOR TEJADA (Aleví G) i POL RODRÍGUEZ (Benjamí B), 

Disputada la cinquena jornada de lliga FCF l'any natural 2016, darrera de la primera volta, trobem dos equips líders de les seves competicions: l'ALEVÍ C (Segona Divisió, grup 4), i l'ALEVÍ G (Tercera, grup 20). La segona plaça l'ostenten ALEVÍ F (Tercera, Grup 19), el BENJAMÍ D (Tercera, Grup 12), el BENJAMÍ F (Tercera, Grup 14) i el PRE BENJAMÍ A (Categoria Pre Benjamí, Grup 26). La 3a plaça és patrimoni del JUVENIL A (Primera, Grup 1) i del ALEVÍ D (Tercera, Grup 17). Entre els millors també trobem PRE BENJAMÍ C (Categoria Pre Benjamí, Grup 30), que és 4t, i els INFANTILS D (Segona, Grup 28) i E (Segona, Grup 30),  i l'ALEVÍ E (Tercera, Grup 18) que són 5ns. 

Disputada la primera jornada de la segona volta només queda un equip invicte en l'estructura Futbol Base UE Castelldefels 15-16 FCF: el BENJAMÍ D. Els de Xavi Lloret acumulen 14 victòries i 2 empats en 16 jornades.

Parlant de fiabilitat defensiva, van tancar l'últim cap de setmana sense encaixar gol CADET C, INFANTIL C i PRE BENJAMÍ A

Pel que fa a la competició CEBLLOB hem de dir que el cap de setmana va viure una nova jornada. El balanç groc va ser de 2 victòries (Pre Benjamí D i Promeses B), 1 empat (Pre Benjamí G) i 3 derrotes (Pre Benjamí E, Pre Benjamí F i Promeses A), amb 

Així, els registres classificatoris dels nostres equips CEBLLOB són els següents: PRE BENJAMÍ D (3r, 29'75, Grup C), PRE BENJAMÍ E (7è, 29 punts, Grup A), PRE BENJAMÍ F (6è, 22'25 punts , Grup H), PRE BENJAMÍ G (7è, Grup G), PROMESES A (6è, 44 punts, Grup A) i PROMESES B (11è i sense computar per problemes tècnics). Recordem que les puntuacions no només responen als típics criteris de resultats dels partits, sinó que també compten altres aspectes relacionats amb la formació, l'esportivitat, el comportament general dels participants, el públic, etc.

L'equip més prolífic de la darrera jornada pel que fa a gols favor va ser aquest cop l'ALEVÍ F, que va marcar 15 gols en la seva visita al camp de l'Sporting Gavà. 

Al capdavant de la taula de golejadors del club trobem a NICO CAPELLINO (Aleví F), amb 43 gols. POL ESTEBAN (Aleví E) el segueix amb 38. MATÍAS Daza (Benjamí D), 35 gols, ARNAU CAZORLA (Benjamí E), 32, i DANI QUESADA (Benjamí D), 27 gols, completen el top 5.

Pel que fa al futbol 11, SERGI CABRÉ (Juvenil A) i ÁLEX DE PEDRO (Cadet D), 19 gols, lideren la classificació i mantenen el seu interessant 'frec a frec'. Completen aquest top-5 del rànquing GUILLE Marín (Cadet A), 15 gols, CARLOS Macedo (Castelldefels B); 13 gols, i ALEIX VILLAGRASA (Juvenil C) i MATHEUS Derdeduwe (Infantil D), amb 12.

Acabem dient que defensivament parlant el JUVENIL A segueix com l'equip menys golejat del club amb 15 gols encaixats en 16 partits jugats (0,93 ge / pp). El segueixen en el TOP 5, l'ALEVÍ F i l'INFANTIL E (tots 2 amb 18 ge / 16 pj, 1'125 ge / pp),  l'ALEVÍ G (23 ge / 16pj, 1'46 ge / pp) i el PRE BENJAMÍ C (20 ge/13pj, 1'53 ge/pp)

Llegir 944 vegades Darrera modificació el Divendres, 19 Febrer 2016 16:10

Logos Aniversario

01 uecastelldelfes 500

05 impulsoB 500