En les últimes hores hem conegut que DANI ORTIZ, fins ara Coordinador General de Porters del Futbol Base UE Castelldefels i Entrenador de Porters del Primer Equip deixa el club per fitxar pel FC Barcelona
Després de tres temporades a la casa, en Dani, que ha desenvolupat una fantàstica tasca en la Coordinació de porters del club, primer de la mà de José Navarro i posteriorment com a principal responsable de la mateixa, ha donat un pas endavant en la seva carrera esportiva i ha estat incorporat a l'estructura d'entrenament de porters de les categories inferiors del FC Barcelona, el que evidencia que la feina feta amb els nostres porters en aquest temps no ha passat desapercebuda.
Tot i la lògica tristesa pel fet de perdre un efectiu de gran vàlua, per a la UE Castelldefels és un honor que un club de la grandesa del FC Barcelona s'hagi fixat en un dels nostres tècnics, raó per la qual, evidentment, celebrem aquesta notícia i li desitgem la més gran de les fortunes en el camí que té pel davant.
Moltes gràcies per la feina desenvolupada, Dani!

