XARXES SOCIALS OFICIALS UE CASTELLDEFELS

iconfacebook  iconinstagram icon X  iconyoutube  icontiktok 

RESUM DE LA JORNADA PREFERENTS UE CASTELLDEFELS (22-23 FEBRER 2025)

Dijous, 27 Febrer 2025 13:34
Repassem tot seguit el que ens va deparar la darrera jornada de competició per als nostres equips de futbol base que enguany militen a Preferent (22-23 febrer)

Balanç: 5 derrotes

 

NÀSTIC DE TARRAGONA B - JUVENIL A MASCULÍ: 2-0. Derrota del Juvenil A Masculí, que dissabte al matí no va poder trencar la mala ratxa en la visita efectuada a la Ciutat Esportiva del Nàstic, on es va veure les cares amb el Nàstic de Tarragona B. Així ho va veure en Kike Ramírez. "Va ser una derrrota dolorosa, sobretot perquè en la meva opinió va ser injusta. És veritat que al primer temps ells van ser millors que nosaltres en línies generals, però també l'és que aguantem sense encaixar i que tenim mala sort, ja que enviem dues pilotes al pal. Iniciem la segona meitat a gran nivell, i just quan millor estàvem, en una acció precedida d'una clara falta no assenyalada, encaixem l'1-0. Arran del gol ho intentem, i malgrat d'anar a remolc de marcador en generem alguna per a empatar, però l'1-1 no arriba i a l'afegit, amb l'equip 'bolcat' encaixem el segon. Esperem que la jornada de descans ens serveixi per a canviar tant la dinàmica de resultats com l'arbitral, ja que portem un grapat de partits seguits, tant a casa com a fora, patint uns arbitratges que ens estan perjudicant molt, sense que només això expliqui les nostres derrotes".

El JUVENIL A MASCULÍ és 8è, amb 27 punts, i el cap de setmana del 8-9 de març rep a casa la Rapitenca, 6è amb 30 punts.

 

FUNDACIÓ UE CORNELLÀ - CADET A: 2-0. Segona derrota consecutiva del Cadet A, que dissabte al vespre va cedir en la seva visita al Municipal de Cornellà. En Toni Calderón ens explica que "va ser una derrota merescuda. En els últims partits tornem a anar justos d'efectius, i contra equips d'alt nivell això s'acaba notant. El de Cornellà va ser un partit igualat i de poques ocasions, però en què ells van ser millors a les àrees, que és el que compta, i es van endur el triomf. Vam encaxar l'1-0 al primer temps, i només començar el segon ens quedem amb 10, expulsió que ja ens ho posa tot coll amunt fins que en la recta final rebem el segon. A descansar bé aquesta setmana i a recuperar efectius després de l'aturada".

El CADET A és 5è, amb 35 punts, i el cap de setmana del 8-9 de març rebrà a casa el CD La Floresta, 9è amb 29

 

NÀSTIC DE TARRAGONA - INFANTIL A (S14): 5-0. Derrota de l'Infantil A (S14), que dissabte va trencar la seva excel.lent ratxa (7 jornades sense perdre) en la visita efectuada a la CIutat Esportiva del Nàstic, casa del líder de la competició. En Guille Alonso de Porres ens explica que "tanquem la bona ratxa, però ho fem a casa del millor equip de la lliga, conjunt que en la meva opinió és un esglaó per sobre de la resta. Al descans hi vam arribar perdent 3-0, però tant a la primera meitat com a la segona vam competir bé, generant tins i tot algunes ocasions tot i que sense poder evitar que ells, insisteixo, un equipàs, elevéssin la diferència fins al 5-0. Estem forts i volem seguir en aquesta línia després del descans d'aquest cap de setmana".

L'INFANTIL A (S14) és 10è, amb 28 punts, i el cap de setmana del 8-9 de març jugarà a casa contra el CF Martorell, 9è, també amb 28 punts.

 

INFANTIL A (S13) - CF AMPOSTA: 0-1. Derrota per la mínima de l'Infantil A (S13), que dissabte al migdia no va poder amb l'Amposta, 3r classificat i conjunt en gran moment de forma, en el duel que els va enfrontar al Carrer Església. Els ebrencs van sortir amb força, i en el context d'un tram inicial igualat, van ser capaços de dur un pèl més la iniciativa i marcar el 0-1 abans del quart d'hora, gaudint d'opcions posteriorment per al 0-2. Els de Javi Romero van provar de reaccionar, i val a dir que en els minuts previs al descanns van tenir a prop l'1-1. Malauraament aquest no es va fer real i la represa es va convertir en un 'voler i no poder' groc. Els nostres ho van intentar en tot moment, però malauradament no van trobar els espais en un entramat defensiu blanc-i-negre molt ordenat i poderós físicament. Al final, doncs, el 0-1 no es va moure. Superats per un dels millors equips de la competició.

L'INFANTIL A (S13) és 10è, amb 25 punts, i el cap de setmana del 8-9 de març i el cap de setmana del 8-9 de març visitarà el líder, el Nàstic de Tarragona, que compta amb 58 punts.

 

ALEVÍ A (S12) - CERDANYOLA FC: 1-6 (Sergi Español). Derrota de l'Aleví A (S12), que dissabte al matí va cedir en la visita de Xavi Maldonado, 6è classificat, als Canyars. Tot i que el partit no va començar malament, amb uns primers minuts amb ocasions a totes dues porteries, els verds vallesans van mostrar una eficàcia demolidora, col.locant un dur 0-3 al final del fprimer quart. A partir d'aquí els grocs van anar a remolc d'un rival fort físicament i sòlid en defensa, marxant al descans amb 1-4, diferència que malgrat els esforços locals es va elevar fins a l'1-6 definitiu al final dels 60'. Sense opcions contra un rival que va resultar intractable.

L'ALEVÍ A (S12) és 12è, amb 20 punts, i el cap de setmana del 8-9 de març visita la Fundaciió UE Cornellà, 2n amb 50 punts.

Llegir 87 vegades Darrera modificació el Dijous, 27 Febrer 2025 14:48

Logos Aniversario

01 uecastelldelfes 500

05 impulsoB 500