Els de Rubén Pérez van exercir el domini des del cop de xiulet inicial, sense un gran perill final però si més no arribant a l'àrea amb certa continuïtat, i fruit d'això, poc abans del descans (39'), en una acció a pilota aturada, va arribar el gol gràcies a una rematada de Pino. Superada la pausa els grocs van intensificar el seu domini, buscant i rondant el segon durant molts minuts davant un rival que va anar estirant línies a la recerca de l'empat, i malgrat que la diana de la sentència no va arribar, i que els hospitalencs van insistir a còpia de pilotes penjades fins al final, els nostres no van concedir errades i el triomf va pujar al caseller del B.
Es mantenen invictes, ara en la 2a plaça, en un magnífic inici de competició. Després d'aquest nou triomf, el filial disputarà diumenge un nou partit a domicili, en aquest cas al Municipal de Begues (12h) #SomHiFilial
FITXA TÈCNICA
Els Canyars
UE CASTELLDEFELS B: Mario Partida; Joel Martí (Matías, 83'), Pino, Íker Gallego, Rosique, Julen (Pau Porras, 83'), David Sánchez, Christian, Nico Castañeda, Manzaneda (José Luis, 83') i David López (Rubén, 26')
CF LA FLORIDA: William; Marc Ferré, Yeison, Javi Arias, Rafa Vílchez (Eric Moya, 58'), Youssef (Marc Pontón, 70'), Diego (Carlos, 80'), Yassine (Manu, 58'), Najib, Santi (Nahuel, 58') i Tomás
Àrbitre: HORTA VILALTA; TG: Manzaneda, Pau Porras // Yassine, Tomás, Javi Arias, Marc Pontón, Manu
Gol: 1-0: PINO (39')

