PREU ENTRADES i SORTEIG
- General: 10€
- Jubilades/ts No Sòcies/Socis:7€
- Residents a Castelldefels NO sòcies/socis: 2€
Hi haurà rifa del pernil gentilesa deCARNISSERIES SOLER(preu tira: 2€)
EL RIVAL: UE VALLS
Gairebé 17 mesos després (29 de setembredel 2024, últim duel a la nostra ciutat), UE Castelldefels i UE Vallstornaran a 'mesurar forces' en matx oficial a casa nostra, fent-ho per segoncop a la Lliga Elit. Recordem que el Castelldefels-Valls 24-25 va ser el primer partit a casa (clos amb la primera victòria local) del nostre equip a la Lliga Elit. Al capdavant de la banqueta vallenca hi trobem el jove i ben preparat tècnic Álex González, qui està completant la seva segona campanya al Vilar.
El conjunt blanc-i-vermell afronta la jornada 26en 10a posició, amb 31punts, fruit de 8victòries, 7empats i 10 derrotes, amb 35gols a favor i 37en contra. Xifres en mà és el 5è equip que mésdianes marca ex aequo amb Castelldefels, San Mauro i Rubí (només superats per San Juan At Montcada, Martinenc, Prat i Manlleu), i el 6èque mésn'encaixajuntament amb el San Mauro. Es tracta d'un bloc prou equilibrat, amb facilitat per a trobar xarxa i que es mou amb força ‘soltura’ en resultats ajustats, sobretot a casa.

Com a visitant presenta un balanç de 3 victòries(vs San Mauro, Rubí i San Juan At Montcada), 2 empats (Júpiter i Horta) i 7 derrotes (Ciudad Cooperativa, Martinenc, Pobla de Mafumet, Vilafranca, Prat, Sabadell B i Atlètic Sant Just), amb 12gols a favor i 18en contra, per a un total de 11punts sobre 36possibles.
Adrià Suárez, amb 6 gols, n'és el màxim golejador, tot recordant que a la primera volta, al Vilar vallenc,el resultat va ser d’empat a 1.
ELS PRECEDENTS (Castelldefels)
LLIGA ELIT
- 24-25: UE CASTELLDEFELS – UE Valls: 3-0 (José Enrique, Pedro Bilbao, Manu González).
El demà serà el 14è Castelldefels-Valls de la història. Ens hem ‘vist les cares’ entre el 1980 -el primer duel va ser ni més menys que una promoció d’ascens a Primera Regional- i el 2024, a Segona Regional (quan el conjunt de la capital de l’Alt Camp es deia Valls IV Barres), Regional Preferent, a l’antiga Primera Catalana, a Tercera i a la Lliga Elit. El balanç dels 13 precedents (10 a la Via Fèrria i 3 als Canyars) és de 10 triomfs grocs, 1 empat i 2 victòries vallenques
PRÈVIA UE CASTELLDEFELS I CONVOCATÒRIA
En la prèvia al duel el nou tècnic groc Miguel Motoso ens diu que “afrontem el partit amb el propòsit de tornar a guanyar a casa, contra un rival difícil, ja que ens hi juguem 3 punts molt importants i ens volem fer forts. Hem analitzat el que va fallar al camp de la ‘Cope’, sobretot a la primera meitat, raó per la qual tenim clar que hem de corregir i millorar coses si volem mostrar el tó competitiu que aquest grup pot donar per a tornar a guanyar. A per tottes”.
Convocatòria: Capi, Juanito, Peñas, Aleix Esteban, Iván Ortega, Gimeno, Aleix Díaz, Del Chicca, Eloi Pozuelo, Mario Gerbolés, Ferrando, Íker Montero, Gibert, Joel Faura, Marc Pouget, Edgar Parra, Kilian, Izan Maldonado, Palou i Joel Matamoros Són baixa Blasco i Pablo Francoper lesió.
SEGUIMENT MEDIÀTIC EN DIRECTE
- COMPTES X I INSTAGRAM OFICIALS UE CASTELLDEFELS: @uecastelldefels.Des de les 17:15h
ÀRBITRE
Wahib AGDAOUI FETHEDDINE. Delegació del Vallès Occidental