XARXES SOCIALS OFICIALS UE CASTELLDEFELS

iconfacebook  iconinstagram icon X  iconyoutube  icontiktok 

Lliga Elit 24-25. Prèvia Jornada 3. CF LLORET - UE CASTELLDEFELS (dissabte 5 d'octubre; 16h; Mpal de Lloret de Mar)

Divendres, 04 Octubre 2024 14:00
La UE Castelldefels viurà demà dissabte el seu tercer partit en sis dies tot rendint visita a un escenari inèdit en la història del club: el Municipal de Lloret de Mar. Els d'Adrián Márquez aspiren a tancar aquesta setmana amb un 'ple' absolut tot i que al davant hi tindran un rival prou exigent i que buscarà treure's l'espina de les dues jornades inicials, saldades sense punts al sarró. Dissabte 5 d'octubre, a les 16h, CF LLORET - UE CASTELLDEFELS (desde les 14:45h al Compte X oficial @uecastelldefels)

 

EL RIVAL: CF LLORET

El CF Lloret es creua demà per primer cop en el camí futbolístic de la UE Castelldefels. Es tracta d'una entitat històrica, amb 14 temporades a Tercera, i que va viure les seves èpoques daurades a finals dels anys 60 i sobretot a la dècada dels 80 del segle XX. A hores d'ara, parlem d'un dels grans 'clàssics' de la categoria d'accés a Tercera, ja que comptant la 24-25 encadena catorze campanyes consecutives en la categoria immediatament inferior a la primera d'àmbit estatal, es digui Primera Catalana o Lliga Elit. En aquest temps ha ocupat les millors posicions, paradoxalment, en les dues temporades posteriors a la 19-20, la que va cloure de manera abrupta per la pandèmia, amb sengles subcampionats en el seu grup (20-21 i 21-22), sense poder, però, disposar d'opcions d'ascens de categoria. Imatge: compte X oficial @cf_lloret

ONZELLORET

En l'estrena de la Lliga Elit va acabar en 9a posició, i així al capdavant del projecte hi seguirà un curs més el tècnic de Vidreres Albert Batllosera, qui dirigeix l'esquadra blava des de la 17-18. Pel que fa a la plantilla, han seguit homes com els ex Tercera Divisió Andrés Díez, porter de plenes garanties, Marc Vilà i Adri Expósito al costat d'altres jugadors prou interessants i de nivell com Fran Chamizo, Monchi, Velis, Gerard Carrillo, Massegú, Martí Carreras, Amadou o Álex Bautista. Entre les incorporacions cal destaacar les d'efectius com Pol Gómez (Peralada), Álex Lobo,Miki Flores i Alejandro Fernández (Tossa), Biel Pla (Tordera), Rubén Barroso (Blanes) o Nico Evia (Lloret B).

Parlem d'un equip que practica un futbol eminentment ofensiu i que sol destacar pels bons registres golejadors que acredita (sense anar més lluny la temporada passada va ser el 6è equip que més gols va marcar a la categoria, sent el segon més realitzador dels que no van entrar en la promoció). Per tot plegat s'albira un partit prou exigent, i més tenintn en compte que els de la Costa Brava venen de perdre (3-0) a Santa Margarida de Montbui contra el San Mauro. 

 

ELS PRECEDENTS

Lloret i Castelldefels mai s'enfrontat en partit oficial. El demà és doncs un duel inèdit. Tamateix, el nostre equip torna a la comarca de La Selva, per a enfrontar-se a un equip purament selvatà, quinze anys després (no computem aquí els duels disputats a Riudarenes contra el filial del Girona FC). Lluny queda ja aquell últim precedent del setembre del 2009 a l'antic Municipal d'Els Pins de Blanes, temporada 09-10 a la Tercera Divisió, en què l'esquadra dirigida per Antonio Escudero va caure per 2-1 en el primer desplaçament d'aquell curs. 

La UEC ha disputat 7 partits en aquesta comarca, tots de Tercera (4 a Blanes i 3 a Riudarenes contra el Girona B), amb un únic triomf, el de la temporada 22-23 a casa del Girona B (0-1) amb diana de Carlos Cano. 

 

PRÈVIA UE CASTELLDEFELS I CONVOCATÒRIA

En la prèvia al duel, l'Adrián Márquez ens diu que "acabem una setmana intensa de tres partits i ho fem amb ganes de seguir creixent com a grup. L'equip està amb confiança tot i que sabem que tenim un rival difícil al davant i que també necessita començar a puntuar. Haurem d'estar alerta. Anirem a per totes"

Convocatòria: David Moreno, Tenorio, Blasco, Iván Ortega, Rubén, Kike Ramírez, Manu González, José Enrique, Cano, Pedro Bilbao, Castillejo, Abella, Batalla, Kevin Alarrcón, Pablo Franco, Adrià Petit, Monir, Hugo del Chicca, Aleix Díaz, Potu, Naoufal, Aguilar i Álex Ferrando. Són baixa Juanito i Guillem Castelló, per lesió

 

SEGUIMENT MEDIÀTIC EN DIRECTE

  • COMPTE TWITTER OFICIAL UE CASTELLDEFELS: @uecastelldefels.Des de les 14:45h

 

L'ÀRBITRE

Pau GENÉ MORA. Delegació de Lleida

Llegir 283 vegades Darrera modificació el Divendres, 04 Octubre 2024 21:53

Logos Aniversario

01 uecastelldelfes 500

05 impulsoB 500