XARXES SOCIALS OFICIALS UE CASTELLDEFELS

iconfacebook  iconinstagram icon X  iconyoutube  icontiktok 

Pretemporada 23-24. Prèvia UD VILADECANS - UE CASTELLDEFELS (dissabte 7 de setembre; 18:30h; Mpal de Viladecans)

Divendres, 06 Setembre 2024 15:43
La UE Castelldefels afronta demà el seu penúltim 'test' de pretemporada rendint visita a casa d'un rival de proximitat comarcal com és la UD Viladecans. Els grocs dirimiran el seu quart partit en vuit dies amb la idea de ratificar les bones sensacions ofertes en els dos anteriors. Dissabte 7 de setembre: UD VILADECANS - UE CASTELLDEFELS (18:30h) (des de les 17:15h pel Compte X oficial @uecastelldefels)

 

EL RIVAL: UD VILADECANS

El sisè partit de pretemporada en clau groga enfrontarà el nostre equip a la UD Viladecans, esquadra que després de formar part de l'estrena de la Lliga Elit en la 23-24, malauradament no va poder evitar el descens i militarà a la 'nova' Primera Catalana.

L'equip blanc-i-vermell encara la 24-25 amb ganes de reivindicar-se i amb el segell de favorit per a ocupar llocs de privilegi en un grup 3 de Primera Catalana, on hi trobem històrics de la nostra comarca i del futbol català com Santboià, Santfeliuenc o Ascó, entre d'altres. imatge gentilesa @UD_Viladecans

 UDVILADECANSFOTO

Al capdavant de l'equip com a tècnic hi trobem l'entranyable Alberto Triguero, recordem-ho, ex jugador de la UE Castelldefels la temporada 2012-13, a les ordres d'Antonio Escudero i Eloy Martínez. Enguany viurà la seva quarta campanya al capdavant de la banqueta blanc-i-vermella. Pel que fa a la plantilla, segueixen entre d'altres homes Adri Sánchez, l'ex Vista Alegre Albert Lara, Javi Gallardo, Espi, Cepeda, Biel Fornés, Víctor Rodríguez, Joan Vázquez, Xavi Galán o Erik Pérez. Quant a les incorporacions es refereix destaca el retorn del valuós i polivalent Miguel Sanvidal (qui torna al club després de passar per Montañesa en dues etapes, Santboià i Martinenc), a banda d'altres com el porter Juka Danelia (Sant Ildefons), Pau Otero (Martorell), Héctor Fernández (Atlètic Sant Just) o tres il.lustres veterans, dos d'ells amb gran vinculació al nostre club. Parlem de l'ex capità del Santfeliuenc Dani Maldonado (Martinenc) i dels ex UEC Dani Sánchez (qui aquest estiu ha tancat la segona etapa al Castelldefels, enfilant el retorn a Viladecans) i l'inoblidable castelldefelenc Álex Cano, qui torna al futbol català després del seu llarg periple de més de 5 anys per terres italianes. Recordem que l'Álex va compartir vestidor amb l'Alberto Triguero, tots dos com a jugadors, en aquell ja llunyà Castelldefels 12-13.

Equip de nivell, sempre exigent quan juga com a local, i que posarà a prova la nostra esquadra a dues setmanes per al començament de la lliga

 

ELS PRECEDENTS

L'últim partit entre Viladecans i Castelldefels a camp blanc-i-vermell va ser amistós, disputant-se el 9 de setembre del 2020 (fa gairebé 4 anys), i cloent amb 3-0 a favor dels locals amb gols de Gurrea, Chechi i Bili

PRÈVIA UE CASTELLDEFELS I CONVOCATÒRIA

En la prèvia al duel, l'Adrián Márquez ens diu que "afrontem un partit difícil contra un rival que tot i baixar de Lliga Elit té una plantilla molt forta i segur que ens exigirà d'allò més. El nostre objectiu és mantenir el bon tó dels últims dos partits, i més tenint en compte que s'apropa l'inici de lliga". 

Convocatòria: David Moreno, Tenorio, Iván Ortega, Rubén, Manu González, José Enrique, Cano, Pedro Bilbao, Castillejo, Guillem Castelló, Abella, Batalla, Kevin Alarcón, Pablo Franco, Adrià Petit, Monir, Hugo del Chicca, Aleix Díaz, Potu i Naoufal

 

SEGUIMENT MEDIÀTIC EN DIRECTE

  • COMPTE TWITTER OFICIAL UE CASTELLDEFELS: @uecastelldefels.Des de les 17:15h

 

L'ÀRBITRE

Arnau GONZÁLEZ LÓPEZ. Delegació del Baix Llobregat

Llegir 215 vegades Darrera modificació el Divendres, 06 Setembre 2024 22:07

Logos Aniversario

01 uecastelldelfes 500

05 impulsoB 500