XARXES SOCIALS OFICIALS UE CASTELLDEFELS

iconfacebook  iconinstagram icon X  iconyoutube  icontiktok 

Prèvia PARTIT 75 ANIVERSARI UE CASTELLDEFELS -RCD ESPANYOL B (dimecres 9 d'agost; 20:30h; Els Canyars)

Dimarts, 08 Agost 2023 10:14
 

La UE Castelldefels disputa demà al vespre el partit del 75 aniversari del club, matx que l'enfrontarà al RCD Espanyol B, fillial 'perico' que milita a la 2a #RFEF. 'Test' exigent en una inttensa setmana de doble partit contra rivals de categoria superior. A partir de les 20:30h, UE CASTELLDEFELS - RCD ESPANYOL B (des de les 19:15h pel Compte Twitter Oficial @uecastelldefels)

Imatge: Alba Rigall

 

PREU ENTRADES I SORTEIG

Entrada lliure

Hi haurà rifa (2€ la tira) del pernil, gentilesa de CARNISSERIES SOLER

 

EL RIVAL: RCD ESPANYOL B

El filial 'perico' torna als Canyars gairebé 6 anys després de la seva darrera presència al nostre estadi, registrada a l'agost del 2017 i corressponent a la jornada inaugural de la Tercera 17-18. Molt han canviat les coses des d'aleshores al club blanc-i-blau, visquent-se igualment múltiples novetats en un filial que en aquells temps era dirigit per David Gallego i que des d'aquest estiu és comandat per un dels entrenadors més prestgiosos de l'actual panorama del futbol català: Manolo González. El de Folgoso do Courel, després dels seus exitosos passos per Montañesa i Badalona, on ja al Juvenil havia fet història, ha capitanejat en els últims temps les banquetes de CD Ebro, Badalona en una segona etapa al Primer Equip, i PD Santa Eulària d'Eivissa, sempre a Segona B o Segona #RFEF i en la major part dels casos en posicions de privilegi. Imatge: www.rcdespanyol.com

ESPANYOLB

De retorn a Catalunya s'ha fet amb les regnes d'un filial que després de dues campanyes seguides perdent en la primera ronda de la fase d'ascens a Prrimera #RFEF, busca de donar un pas endavant, sense oblidar evidentment la seva funció formativa. Pel que fa a la plantilla, destaquen noms com els del porter Íker Venteo, Joan Puig, Lluís Recasens, Ian Forns, Javi Lancho, Aleix Gorjón, Roger Martínez, Gori, Kaiyuan Tan, Javi Hernández, Antoniu Roca, Nabil, Kenneth o Armand Vallès, als que s'hi han afegit jugadors del juvenil com Català, Jordi Coca, Arnau Sans, Pecellín o Omar Sadik, o l'ex del Sant Andreu David Momoh, l'autor del gol de l'ascens quadribarrat a l'Helmántico. També cal destacar la presència en la relació 'perica' (seria el seu retorrn als Canyars en cas de jugar) del nostre estimat Adri Barquero, destacat jugador castelldefelenc 'nascut' i 'crescut' al nostre club, on va jugar-hi des de Promeses a Benjamíns, fen-t'ho posteriorment en edat cadet i juvenil. Un dels majors talents sorgits del planter UEC en la història recent i que va acabar etapa formativa de blanc-i-blau.

Partit ple d'alicients que esperem que ens depari un bon espectacle per a celebrar les 'noces de platí' del nostre club.

 

ELS PRECEDENTS ALS CANYARS

Partits oficials i estivals entre UE Castelldefels i RCD Espanyol B n'hi ha un grapat, però ens detindrem en l'últim partit de lliga oficial disputat, corresponent a la temporada 17-18, el 20 d'agost del 2017 -jornada 1-.Recordem les alineacions:

Castelldefels: Manu Martín; Juanito, Joan Castillo, Kilian, Alegre, Bermúdez, Kevin Sánchez, Pedro Bilbao, Joel Lasso, Aumatell i Óscar Uroz. També van jugar: Toti, Sergio Durán i Santi Triguero

Espanyol B: Edu Frías; Pipa, Lluís López, Álex Salto, Manel Royo, Pol Lozano, Álex López, Puado, Pibe, Bermejo i Max Marcet. També van jugar: Víctor Campuzano i Joselu

El resultat va ser d'empat a 0, tot destacant el bon esforç´defensiu realitzat en clau groga, i que dels 13 jugadors 'pericos' disposats, cinc van arribar a Primera amb el Primer Equip espanyolista: Pipa, Lluís López, Pol Lozano, Puado i Víctor Campuzano

 

PRÈVIA UE CASTELLDEFELS I CONVOCATÒRIA

En la prèvia al duel el tècnic groc Miki Carrillo ens deia que "tenim una setmana de dos partits molt exigents contra rivals de qualitat i de categoria superior. L'Espanyol B, com tots els filials té molts nanos joves, plens de talent i gana, que segur que dirigits per un entrenador com en Manolo treuran una gran versió competitiva"

Convocatòria: Antonell; Juanito, Escabrós, Marimon, Alan, Rubén, Kike Ramírez, Manu González, Carlos Cano, Pedrol, Fran Orellana, David Moreno, Mario Gerbolés, Finot, Favio Osorio, Pablo Franco, Blasco, Álex Alba, Dani Sánchez, Carlos Portero, David Acedo, Ferran i Guille Dolz. 

 

SEGUIMENT MEDIÀTIC EN DIRECTE

  • COMPTE TWITTER OFICIAL UE CASTELLDEFELS: @uecastelldefels.Des de les 19:15h

 

L'ÀRBITRE

Salvador MORROS MONGE. Delegació del Baix Llobregat

Llegir 453 vegades Darrera modificació el Dimecres, 09 Agost 2023 13:55

Logos Aniversario

01 uecastelldelfes 500

05 impulsoB 500