Aquest DILLUNS 11 DE SETEMBRE, Diada Nacional de Catalunya, la UE Castelldefels serà present als actes oficials de celebració de la mateixa organitzats a la nostra ciutat, que com és habitual tindran en la Plaça Onze de setembre -just al costat de l'edifici de l'Ajuntament (confluència Plaça Església i Carrer Onze de Setembre)-, i en el monument a la Senyera, els seus 'centres neuràlgics'.
Enguany l'acte arrenca a les 12h a la Plaça de l'Església. Abans, a les 11h, es recupera la ballada de sardanes amb el Grup Sardanista de Castelldefels acompanyats per la Cobla Sardanista del Baix Llobregat. Les tradicionals ofrenes es dipositaran al monument a la senyera a la Plaça Onze de setembre. Les entitats i partits polítics participants a l'ofrena floral (dues persones màxim per cada entitat) accediran de forma esglaonada des de la Plaça de l'Església fins a la Plaça Onze de setembre per torns prèviament establerts i mitjançant reserva confirmada.
A banda del Grup Sardanista de Castelldefels, l'Associació Musical també interpretarà peces musicals abans de l'ofrena. Per part de l'Agrupació de Cultura Popular, la Colla Jove de Bastoners farà una demostració de ball de bastons i els Castellers de Castelldefels aixecaran un pilar. Tancarà l'acte institucional el parlament de l'alcaldessa de Castelldefels, Maria Miranda i la interpretació del Cant dels Segadors, himne nacional de Catalunya, amb la Coral Margalló i l'Associació Musical de Castelldefels.
#SomHiGrocs #SomHiGrogues