La UE Castelldefels va encaixar diumenge contra el Girona B la seva 10a derrota de la temporada, 5a a casa
Els grocs no perdien als Canyars des del 9 de gener, quan van cedir davant l'Olot (0-1)
L'històric dels duels entre Castelldefels i Girona B a la Tercera Divisió, ja que el de diumenge era un matx inèdit, arrenca amb triomf gironí.
El filial blanc-i-vermell es converteix en el 3r equip que ens guanya el gol average particular disputats els preceptius 180'. De moment, en els duels directes el balanç UE Castelldefels és de 2 victòries vs Figueres (1-0) i Manresa (2-0) i 3 derrotes contra Olot (1-4), Vilafranca (1-2) i Girona B (1-4)
El primer gol visitant, obra de Pau Víctor, va posar fi a la ratxa d'imbatibilitat groga. I és que l'Álex ROMERO ha estat 316 minuts sense encaixar gol (els darrers 25' contra l'Olot, 270' en tres partits sencers vs Vilafranca, Figueres i Manresa) i els primers 21' contra el Girona B.
Per tercer cop en el decurs d'aquesta campanya 21-22, primer com a local, la UEC acaba perdent un partit en què havia estat capaç d'avançar-se al marcador. Ens havia passat a Ca N'Anglada contra el San Cristóbal (3-1) i a Granollers (4-1)
El davanter del Girona B, Dawda, autor de l'1-3, es converteix en el primer jugador que marca contra el Castelldefels en les dues voltes d'aquesta temporada. Va signar l'1-0 al partit de Riudarenes
Noms propis. Comencem parlant de FRAN ORELLANA. I és que el davanter groc va marcar contra el Girona B el seu 6è gol de la temporada 21-22. Torna a ser el 'pitxitxi' de l'equip en solitari, 'signant' el seu 10è gol amb la samarreta UEC. És el 19è futbolista en la història del club a Tercera que arriba al doble dígit realitzador.
L'altre és JOEL COCH. El tarragoní, amb la mitja hora llarga que va disputar, va entrar al top-10 de futbolistes amb més partits jugats amb la UE Castelldefels a Tercera (amb 119), igualant ni més ni menys que un altre gran del nostre club com va ser Jordi Bisbal (02-06).
Acabem parlant de xifres globals a Tercera. La UE Castelldefels va disputar-hi diumenge el seu partit 646. Després de l'1-3 acumulem un balanç de 217 triomfs, 167 empats i 262 derrotes, amb 753 gols a favor i 850 en contra. Seguim amb 818 punts.