Més novetats al Primer Equip UE Castelldefels 22-23
Parlem en aquest cas de canvis al cos tècnic. La fisioterapeuta del curs 21-22, María Peña, deixa Catalunya, i per tant la UE Castelldefels, per qüestions professionals. Aprofitem l'avinentesa per agrair la seva dedicació durant aquesta intensa temporada entre nosaltres.
Així, en les últimes hores hem conegut el nom del seu substitut. I és que el nou fisioterapeuta UEC és SERGIO PEÑA (coincideix en el cognom però no té cap relació amb la Maria), qui arriba procedent de la UE Cornellà, on aquesta temporada ha treballat en el futbol formatiu verd.

En les seves primeres impressions després del fitxatge, Peña ens explica que "des de molt jove he estat vinculat al futbol. He jugat a un bon nombre d'equips i sóc un apassionat d'aquest món. Fa un temps vaig considerar que una manera de seguir-hi lligat podia ser la fisioteràpia, que també m'apassiona, i a partir d'aquí vaig estudiar fisioteràpia, cosa que he compaginat amb el treball i les pràctiques. En l'últim any he desenvolupat la meva tasca al futbol base del Cornellà i ara arribo al Castelldefels amb ganes d'aprendre i seguir creixent i millorant en virtut a les noves experiències".
Sobre el seu 'aterratge' en un equip amateur de Tercera afirma que "és un repte majúscul. L'afronto amb moltes ganes i il.lusió, però també amb una enorme responsabilitat, ja que es tracta d'un equip amateur, de categoria estatal, i indiscutiblement és un salt endavament importantíssim en la meva trajectòria".
En relació a la seva manera d'entendre el càrrec i les seves funcions assegura que "crec en un concepte integral de la fisioteràpia. S'ha d'entendre l'esportista com un 'tot', i així, per mi, tant important és la fisioteràpia pura i dura, a l'hora de rehabilitar i tractar lesions, com la preparació física d'abans i després o la readaptació. Crec que el nostre també és un treball d'equip, i per això considero que quan més cohesionat estigui aquest equip a l'hora de prevenir, diagnosticar, tractar i rehabilitar les lesions millors resultats obtindrem per als nostres esportistes".
Respecte el seu nou equip ens explica que "en Miki Carrillo m'ha transmès molta confiança. M'ha comentat que aquest estiu hi ha hagut molts canvis tant a l'equip com al cos tècnic, i aquest factor també és il.lusionant i fa que tingui encara més ganes de començar a treballar i que tot surti el millor possible en una temporada que es preveu apassionant".
Benvingut, Miki!