Així ho va veure en Jordi Arjona. “Va ser la història de molts partits aquesta temporada, especialment fora de casa. Ho fem bé i ens avancem al marcador tot just superat el quart d’hora, amb gol d'Héctor (19'). Malauradament ens empaten de penal al íimit del descans (43'), i a partir d’aquí, i com ens ha succeït habitualment al llarg del curs, no som capaços de tornar a marcar i el Vista Alegre, que és un equip dels que lluita per ascendir, va tenir també les seves i va acabar marcant el 2-1, marcador que ja no es va moure. Vam competir prou bé però no en vam tenir prou. Hem de seguir ‘remant’ després de l’aturada en una recta final de lliga en què tots hem de donar el millor de nosaltres mateixos”.
El Castelldefels B segueix 11è, amb 23 punts, i el dissabte 11 rebrà als Canyars el Viladecans B, 5è amb 48.
FITXA TÈCNICA
Mpal Can Vinader-Fernando Pintado
UD VISTA ALEGRE. Pol Morales; Royuela (Juan Miccio, 74'), Bertus (Miki Rincón, 84'), Manu (Diego, 72'), Nauk, Van Empelen (Christian, 65'), Eric García, Eric Moré, Santi (Velarde, 65'), Chima (Allal, 54') i Jun (Omar Ruiz, 54')
UE CASTELLDEFELS B. Ferrando; Aitor Trallero (Kirill, 65'), Boyano (Joan Cordero, 46'), Samu; Leo Muñoz (Nacho Batlle, 84'), Marc Navarro; Zorrilla (JIm, 90'), Jan López, Oliver (Eric Mulero, 74'); Héctor i Bryan
Àrbitre: DÍAZ ZENTENO. Grogues a Bertus, Santi, Eric Moré i Miki Rincón (Vista Alegre) i Boyano i Jan López (Castelldefels B)
Gols: 0-1: HÉCTOR (19'); 1-1: BERTUS (p) (43'); 2-1: SANTI (63')